|
Duration: 10:38 minutes Upload Time: 2007-12-18 03:52:44 User: TheFriendlyGeek |
|
|
Tags:
atheists | trolls | tfg | thefriendlygeek |
Description:
Just needed to say that to all my friends here online haha :D |
|
Comments | |
Friday, February 22, 2008
Merry Xmas and a happy 2008 from TheFriendlyGeek
Daniel Craig Bond interview with stv.tv/movies
|
Duration: 05:18 minutes Upload Time: 2007-02-15 11:45:28 User: stvmusicmovies |
|
|
Description:
The Blonde Bond talks exercise and expectations. |
|
Comments | |
| XxCharlieeBabiixX 2008-01-15 14:55:39 apparently the next flim he isnt taking his top off :'( __________________________________________________ | |
| ScarletSnake 2007-08-21 18:21:31 Daniel looks very tired. He should get some rest, he's had too much pressure on him and now too many eyes on him, I'm guessing he barely has time to breathe. __________________________________________________ | |
| craigirl31 2007-06-19 22:57:07 You have to wonder how long he can remain genuine and modest with all the adulation and succcess. Good interview, thanks. __________________________________________________ | |
| Yankees4894 2007-05-18 22:58:43 good interview definately one of the better ones i have seen on youtube __________________________________________________ | |
| harrietta42 2007-03-22 03:15:17 Yeah it's pretty good. __________________________________________________ | |
Madrid 2007
|
Duration: 04:19 minutes Upload Time: 2008-02-11 06:20:22 User: agentekgb |
|
|
Description:
Homenaje a la ciudad y provincia de Madrid. |
|
Comments | |
| agentekgb 2008-02-13 15:15:25 Gracias. Otro para vosotros __________________________________________________ | |
| Jaumesclub 2008-02-13 15:13:31 Un abrazoooooo :P :) :) :) __________________________________________________ | |
| agentekgb 2008-02-11 15:04:52 Todas las ciudades tienen sus lugares bonitos y sus lugares menos agradables. Quería transmitir una visión positiva de la ciudad. La negativa tengo la suerte de no conocerla, pero sé que existe, como en todas partes. Me pareció una buena idea poner de fondo un tema en catalán para que la gente que lo vea compruebe que lo bonito no conoce de fobias políticas, bien lo saben toooodos los catalanes que me encuentro cada vez que voy, sobre todo, en el Prado. Muchas gracias por comentar. __________________________________________________ | |
| zaratusstra 2008-02-11 12:49:03 se ve que cuando vienes a madrid tienes buen anfitrion que te lleva a todas partes....aunque bueno madrid tiene un lado menos bucolico, pero mejor que te quedes con esto __________________________________________________ | |
Subscribe to:
Posts (Atom)